در حال بارگذاری
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انتخابات پرشور پشتوانه قوی نظام است

شماره خبر : 600 - https://asreatrak.ir//short/e8A6y

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به اینکه امروزه دنیا چشم به انتخابات ایران دارد، عنوان کرد: انتخابات اگر پرشور باشد؛ یعنی نظام پشتوانه قوی مردمی دارد که در جهان نیز ایران را عزت‌مند می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی عصر اترک، اظهار کرد: تغییر سرنوشت هر انسان، هم در مسائل شخصی و هم اجتماعی افراد تأثیرگذار است و شرکت در انتخابات نیز جزء سرنوشت اجتماعی افراد است.

وی پس از تأکید بر انتخاب فرد اصلح؛ افزود: شخصی که توسط مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، می‌تواند خادم مردم یا خائن به مردم باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح، گفت: رئیس‌جمهور آینده کشور باید اخلاص، ساده‌زیستی، خدمتگزاری، شجاعت، ظلم‌ستیزی داشته و حامی محرومان باشد.

وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا چشم به انتخابات ایران دارد، عنوان کرد: انتخابات اگر پرشور باشد؛ یعنی نظام پشتوانه قوی مردمی دارد که در جهان نیز ایران را عزت‌مند می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم پس از مراجعه به گذشته و سابقه نامزدهای ریاست‌جمهوری و صداقت در گفتار آنها بهترین فرد را به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور انتخاب کنند.

امام‌جمعه بجنورد با تأکید بر حفظ اخلاق در انتخابات، گفت: نامزدهای انتخابات و طرفدار آنها باید از تخریب و بی‌احترامی به یکدیگر پرهیز کنند و اگر نقدی انجام می‌شود به‌صورت گفتمان و با رعایت احترام باشد.

وی بیان داشت: شهید رئیسی الگوی اخلاق برای نامزدهای انتخابات است و در انتخابات ریاست‌جمهوری خود نیز باوجودآنکه بی‌احترامی و  تهمت‌هایی را به خود مشاهده کرد؛ اما اجازه تخریب و بی‌احترامی به دیگران را به خود نداد.

انتهای خبر/ی

0 نظر

ارسال نظرات